اسمارت پیانیست (Smart Pianist) یک برنامه اختصاصی برای دستگاه‌های هوشمند است و این نرم افزار عملکردهای مختلف مرتبط با موسیقی را هنگام اتصال به پیانو یاماهای شما ارائه می‌کند، و نواختن پیانو را بیش از پیش برای شما لذت بخش خواهد کرد.

بدون شک با پیشرفت تکنولوژی راه های جدیدی پیشروی بشر در زمینه های مختلف باز شده است یادگیری پیانو نیز از این قائده مستثنی نیست امروزه اپلیکیشن های مختلفی در بازار موسیقی نحوه ی یادگیری پیانو را به شما آموزش می دهند. یکی از کاربردی ترین و معروفترین این اپلیکیشن ها نرم افزار اسمارت پیانیست(smart pianist) می باشد که توسط غول بازار موسیقی یعنی یاماها تهیه و تولید شده است. هر کسی میتواند با Smart Pianist، از پیانو بیشتر لذت ببرد، یک برنامه اختصاصی برای دستگاههای هوشمند که عملکردهای مختلف مرتبط با موسیقی را در صورت اتصال به پیانوی دیجیتال یاماها ارائه می کند. بسته به اینکه با کدام پیانوی دیجیتال یاماها از Smart Pianist استفاده می کنید، ویژگی های خاصی در دسترس شماست. لطفاً برای جزئیات بیشتر به صفحه وب پیانوی دیجیتال خود در usa.yamaha.com مراجعه کنید.

کنترل های بصری

علاوه بر انتخاب صداهای پیانو، می توانید از عملکرد  layerبرای همپوشانی صداها یا عملکرد split برای پخش صداهای مختلف با دست چپ و راست استفاده کنید. طیف وسیعی از عملکرد ها مانند Transpose، تنظیم، پدال و تنظیمات صوتی را می توان به راحتی و به طور مستقیم از صفحه لمسی پیکر بندی کرد. انتخاب صدا و عملکردهای قابل تنظیم بسته به مدل پیانوی شما متفاوت است.

آهنگ های مورد علاقه خود را با پیروی کردن از آکورد ها بنواز ید

Smart pianist آهنگ های موجود در music library شما را تجزیه و تحلیل می کند و آکورد را نمایش می دهد تا بتوانید همراه با آهنگ های مورد علاقه خود بنواز ید.

فیلم آموزشی نرم افزار اسمارت پیانیست

روش اتصال پیانو به دستگاه های iOS

برای اتصال نرم افزار اسمارت پیانیست به پیانو دیجیتالتان شما به یک آداپتور Apple Lightning - USB Camera و یک کابل USB که به صورت جداگانه فروخته می شوند نیاز دارید. کابل USB را به پورت USB TO HOST دستگاه وصل کنید.

روش اتصال پیانو به دستگاه های iOS

دانلود نرم افزار اسمارت پیانیست

جهت دانلود نرم افزار اسمارت پیانیست smart pianist میتوانید بنا به نسخه سیستم عامل گوشی خود از لینک های زیر استفاده کنید

دانلود نرم افزار اسمارت پیانیست برای گوشی های اندروید

جهت دانلود از پلی استور اینجا کلیک کنید.

دانلود نرم افزار اسمارت پیانیست برای گوشی های آیفون

جهت دانلود از اپ استور اپل اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزشی نرم افزار اسمارت پیانیست(Smart Pianist)

فیلم آموزشی زیر که تولید شده وبسایت ePianos.co.uk است را جهت یادگیری و استفاده شما عزیزان در راستای استفاده از تکنولوژی های روز در نواختن پیانو توسط تیم گالری موسیقی ژوان زیرنویس شده است.

لطفا نظرات خود را جهت بهبود مطالب برای ما در زیر همین صفحه کامنت کنید و یا برای ما پیام بفرستید.
ضمنا میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی نیز با ما در تماس باشید.


انتخاب بهترین راه برای یادگیری پیانو

پست را به اشتراک بگذارید:

پست های مرتبط:

0 کامنت

ارسال کامنت

captcha